Vysněná váha na dosah

Pijte vodu nebo neslazený čaj.
Slazené nápoje často obsahují několik kostek cukru v jediné skleničce. Udělejte si raději čerstvý mátový čaj, který nejen uhasí žízeň, ale také nabudí váš metabolismus. Pokud preferujete studené osvěžení, nejlepší volbou je voda s čerstvou citrónovou nebo pomerančovou šťávou.
 
Den začněte s vydatnou snídaní.
Dopřejte si dávku nebytné energie už ráno, právě bohatá snídaně vám ji zaručeně dodá. Skvělou volbou je ovesná kaše s čerstvým ovocem a ořechy. Sladká snídaně není pro každého a pokud je to tak i u vás, tak si můžete pochutnat na celozrnném knackebrotu s pořádnou porcí zeleniny a pár plátky kvalitní šunky či nízkotučného sýra.
 
Nezapomeňte svačit.
Celý den nevíte kde vám hlava stojí a na svačinu mezi hlavními jídly si vůbec nevzpomenete? I tahle chyba vám může přidat pár kilo navíc. Díky malé svačině v podobě jablka nebo jen nakrájené zeleniny nebudete mít prázdný žaludek a tělo nebude mít potřebu si ukládat tuk do zásoby.
 
Nevynechávejte přílohy.
Spousta z nás se mylně domnívá, že vynechání přílohy z hlavních jídel mu dopomůže ke krásné postavě. Opak je pravdou, sacharidové přílohy tělu dodávají energii a sytí na velmi  dlouhou dobu. Pokud si k obědu dáte jen zeleninový salát s kouskem kuřete, tak za pár hodin vás zaručeně přepadne hlad. Zkuste si k salátu udělat hrst kuskusu, kvalitních těstovin nebo si ukrojte plátek celozrnného chleba. PO takovém obědě se hladu zaručeně bát nemusíte.
 
Pohyb je stejně důležitý jako změna jídelníčku.
Když se řekne pohyb, tak si každý automaticky představí hodiny cvičené v posilovně, naběhané kilometry a pocení na rotopedu. Upřímně, ne každý se k takovému pohybu dokáže donutit. Nezoufejte, stačí pár malých změn a tělo vám poděkuje. Zapomeňte na výtah a jděte raději po schodech. Při cestě z práce vystupte o dvě zastávky přív, domu to zvládnete po svých. Vyrážíte na schůzku s kamarádkou do oblíbené kavárny? Dejte si sraz v parku a před šálkem kávy se pořádně provětrejte.