Auto

Renault Captur

Co se týče poměru parametrů a velikosti výbavy ku ceně, se jeví Captur velice výhodně. V nejvyšší výbavě překvapí dvoubarevné provedení karoserie i příjemně vyvedená neokoukaná metalíza. Na oko působí jako velké SUV, přesto že spadá do kategorie menších crossoverů. Zadní blinkry jsou žárovkové, oproti tomu ty přední jsou ledkové stejně tak jako denní svícení. Mlhovky mají dostatečný rozptyl světla plně postačující do horších světelných podmínek. Podvozek je k dostání pouze silniční o světlé výšce 17 centimetrů.
Dálnice s auty
Obsah kufru není nijak závratný, ale díky jeho dvojité podlaze ho lze výrazně zvětšit. Zadní posuvná sedadla jsou sklopitelná dopředu, a tak vznikne i podélně větší místo pro případný převoz větších věcí. Interiér vyplňuje měkčený plast, který volně navazuje na tvrzený. Zde oproti jeho předcházející variantě nedospěl žádných výrazných změn. Chytře řešena jsou vcelku měkká vyhřívaná přední sedadla s potahy opatřenými zipem, které lze v případě potřeby vyprat.
Ve středovém pásu nechybí držák na pití v gumovou vložkou, která lze jednoduše vyndat, čímž se případně zvětší prostor například pro klasickou PET lahev. Bohužel chybí přední loketní opěrka, ta je pouze u nejvyšší výbavy. Ta ale nabízí parkovací senzory, navigaci a couvací senzory a dnes již nepostradatelné hlídání mrtvého úhlu bohužel drobnou diodou v zrcátku. Oproti všem kladům není rozumně vyřešena přední přihrádka, na místo kastlíku byl použit šuplík, který je dostupný jen v případě absence spolujezdce nebo při jeho zvláštnímu stísnění. Sympaticky působí displej pro odečítání rychlosti za volantem i multimediální panel. Trošku chybí apple car play. Potmě doceníme podsvícení všech ovladačů kromě těch na volantu.
Oranžový Captur na ulici
Nabízí se ve třech různých variantách Advantage, Limited a Intense, a tak si přijdou na své jak milovníci nafty, tak i benzínu. Co se týče jízdních vlastností sice výrazně neohromí, ale překvapí nízkou kombinovanou spotřebou 4,2 až 5,6 litru na 100 km, hlavně díky své nízké váze 1101 až 1170 kg a chytře zvolené motorizaci. Cena se pohybuje nad hranicí 300 000,- Kč až po ty v nejvyšší výbavě atakující hranici 500 000,- Kč.
Co se jízdních vlastností týče, lze vyzdvihnout skutečnost, že má příjemně tichý chod motoru. Při nerovnostech může v zatáčkách plavat. Při rychlostech do 110 km/hod je výborně odhlučněný nad je už slyšet svist vzduchu podél bočních okének. Skvěle nastavený je i posilovač řízení, který tak skvěle vyhovuje náročnému městskému řízení.